<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d6698326\x26blogName\x3dwords+attack\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://wordsattack.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3del_GR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://wordsattack.blogspot.com/\x26vt\x3d-8728063302081268740', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Γράφουμε•... για να μη σκάσουμε

(Ευχαριστούμε για την κατανόηση!)

 

16.4.05

"Θα σε καταγγείλω πονηρέ πολιτευτή..."

Θα σας πω ένα μυστικό. Και τα δύο παλικάρια του Words Attacks ήταν υποψήφιοι στις σχολές τους στις φετινές φοιτητικές εκλογές.
Ας αφήσω τον sbouboux στην ησυχία του και ας βάλω στόχο το μοναδικό σημείο που πάντα μου ξεφεύγει... τον εαυτό μου.
Τι μου ήρθε και κατέβηκα στις εκλογές άραγε; Μα για να βοηθήσω τη σχολή μου! Καλά ντε, δεν ήταν τόσο αλτρουιστικό, απλά σκεφτόμουν ότι αν ο φοιτητικός σύλλογος αλλάξει νοοτροπία (υπάρχουν δύο νοοτροπίες:1)καταλήψεις και πορείες (ΠΚΣ), 2)εκδρομές και σημειώσεις (ΔΑΠ, ΠΑΣΠ), και οι δύο μου είναι αντιπαθητικές) θα ωφεληθώ κι εγώ σαν φοιτητής της σχολής μου. Τουλάχιστον έτσι είχα πείσει τον εαυτό μου...
Όταν γράφαμε το κείμενο με τις προτάσεις μας (εγώ και οι φίλοι μου συνηποψήφιοι), τοποθετήσαμε αυστηρή προηδοποίηση στην αρχή: ΜΗΝ ΜΑΣ ΨΗΦΙΣΕΤΕ ΑΝ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΗΣΕΤΕ. Θέλαμε να μας ψηφίσουν για τις προτάσεις μας και όχι επειδή μας ξέρουν και επειδή δεν γουστάρουν τα κόμματα.
Λοιπόν βάζω στοίχημα ότι 9 στους 10 μας ψήφισαν για αυτούς ακριβώς τους λόγους. Επειδή μας ξέρουν και επειδή δεν γουστάρουν τα κόμματα. Και το χειρότερο είναι πως την ημέρα των εκλογών, και την ώρα της καταμέτρησης, ήταν το τελευταίο που με ένοιαζε. Σημασία είχε η ψήφος, σημασία είχε να ακούγετε το όνομα της παραταξής μας μόλις ανοιγόταν ένας καινούργιος φάκελος, σημασία είχε το “τι” και όχι το “γιατί”.
Η παραταξή μου βγήκε δεύτερη, δύο ψήφους πίσω από την ΠΚΣ, και εγώ βγήκα πρώτος σε σταυρούς. Μπράβο μου! Μπράβο μου για κάθε ανατριχίλα περηφάνιας και αποδοχής της αναγνώρισης που διαπερνούσε το σώμα μου μετά από κάθε “συγχαρητήρια”. Μπράβο μου γιατί εγώ πιστεύω στην ομάδα και στους στόχους της, και όχι στην προσωπική μου αναγνώριση.
Αυτό που έμαθα την ημέρα των εκλογών είναι ότι όποιος βάζει υποψηφιότητα χρειάζεται έστω και μια μικρή δόση ματαιοδοξίας. Είναι αναπόφευκτο. Το τι θα γίνει από εδώ και πέρα εξαρτάται από πολλά άλλα. Το αν θα ξεχωρίσει από τους υπόλοιπους ή θα επαναπαυτεί στις δάφνες του.
Όσο για μένα θα σας κρατώ ενήμερους. Για την ώρα είχα ανάγκη από μια δόση αυτοκριτικής για να προσγηωθώ. Με καταλαβαίνετε;

1 Comments:

At 5/3/07 12:40, Anonymous Ανώνυμος said...

Very nice site! »

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home