<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d6698326\x26blogName\x3dwords+attack\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://wordsattack.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3del_GR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://wordsattack.blogspot.com/\x26vt\x3d-8728063302081268740', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Γράφουμε•... για να μη σκάσουμε

(Ευχαριστούμε για την κατανόηση!)

 

5.10.04

Ο τρομονόμος των λιμανιών...

Μπορεί για τους ολυμπιακούς αγώνες να χαλάσαμε ένα κάρο λεφτά για να αποκτήσουμε κάμερες, ζέπελιν και άλλα μέσα για να «είμαστε ασφαλείς», αλλά τώρα έρχεται καινούριος λογαριασμός. Συγκεκριμένα ο «Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός» (ΙΜΟ τα αρχικά του) πήρε κάποιες αποφάσεις σε σχέση με τα μέτρα ασφαλείας που πρέπει να ισχύουν σε όλες τις λιμενικές εγκαταστάσεις και φυσικά πρέπει να εφαρμοστούν παγκόσμια. Ο κώδικας αυτός φέρει τα αρχικά ISPS και άρχισε να ισχύει μετά από αίτημα των ΗΠΑ προς τον ναυτιλιακό οργανισμό. Συγκεκριμένα υποχρεώνει την εγκατάσταση συστημάτων ασφαλείας στα λιμάνια με μελέτες και σχέδια ιδιωτών (τη στιγμή που στις ΗΠΑ τις σχετικές μελέτες συνέταξε η κρατική ακτοφυλακή). Καταργεί τις ομαδικές «βίζες» και επιτρέπει μόνο τις ατομικές. Τώρα πλέον ο κάθε ναυτικός πλοίου που θα προσεγγίζει αμερικάνικα λιμάνια υποχρεούται να παρουσιάζεται στον αμερικανό πρόξενο, ο οποίος του παίρνει αποτυπώματα και συνέντευξη για να του χορηγήσει βίζα. Με λίγα λόγια όλοι οι ναυτικοί θα φακελωθούν κανονικά. Το ωραίο είναι ότι αν ο ναυτικός είναι μουσουλμάνος η αίτησή του απορρίπτεται...
Αλλά δε σταματάμε εδώ. Δε μας έλειπε ο ISPS έχουμε και την Ευρωπαϊκή Ένωση να παίρνει πρόσθετα μέτρα, τα οποία είναι και υποχρεωτικά. Τα περισσότερα λιμάνια έχουν υποχρέωση να εγκαταστήσουν συστήματα ασφαλείας και όσο αφορά τη χώρα μας τα 79 από τα 90 θα πρέπει να συμμορφωθούν. Ο ISPS από την άλλη υποχρέωνε τα μισά. Ακόμα και μικρά λιμάνια που πολλές φορές κλείνουν λόγω καιρού το χειμώνα θα αποκτήσουν τέτοια συστήματα. Ήδη έχει υπολογιστεί ότι θα χρειαστούν περίπου 1.000.000 ευρώ μόνο για τις μελέτες των 11 μεγαλύτερων λιμανιών. Και αν αναλογιστούμε ότι χρειάστηκαν περίπου 45 εκατομμύρια ευρώ για την εγκατάσταση συστημάτων στον Πειραιά για τους ολυμπιακούς (μόνο στο τμήμα του επιβατικού λιμανιού) καταλαβαίνουμε ότι θα βάλουμε βαθιά το χέρι στην τσέπη για δαπάνες που μας έχουν επιβληθεί και είναι αμφίβολο το αν είναι χρήσιμες. Τα λεφτά θα πάνε σε περιφράξεις, ηλεκτρονικές κάμερες, μαγνητικές πύλες για άτομα και αποσκευές, ηλεκτρονική αναγνώριση αυτοκινήτων, έλεγχο πρόσβασης με μπάρες, ηλεκτρονικές κάρτες εισόδου για το προσωπικό και ποιος ξέρει τι θα μπει ακόμη.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι όλα αυτά τα μέτρα, που επαναλαμβάνω ότι μας επιβλήθηκαν από πάνω, θα οδηγήσουν στο φακέλωμα όλων των ναυτικών σε CIA FBI, σε δημιουργία λιμανιών-φρουρίων που θα τρομοκρατούν τους πολίτες και σε γέμισμα των ταμείων εταιρειών αμερικανικών, ισραηλινών, ευρωπαϊκών που δραστηριοποιούνται στον τομέα της ασφάλειας.

1 Comments:

At 26/4/07 15:46, Anonymous Ανώνυμος said...

Where did you find it? Interesting read » » »

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home