<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d6698326\x26blogName\x3dwords+attack\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://wordsattack.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3del_GR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://wordsattack.blogspot.com/\x26vt\x3d-8728063302081268740', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Γράφουμε•... για να μη σκάσουμε

(Ευχαριστούμε για την κατανόηση!)

 

13.6.05

Διάβασα στη Athens Voice:

"Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια δεν επηρεάζουν τα παιδιά. Αν π.χ. το Pacman είχε επηρεάσει τη γενιά μας, θα ήμαστε σε μια σκοτεινή αίθουσα και θα χοροπηδούσαμε πάνω κάτω, δεξιά αριστερά, μασουλώντας μαγικά χαπάκια και ακούγοντας μια επαναλαμβανόμενη μουσική."
(Από συνέντευξη του Kristian Wilson της Nintendo Inc το 1989, λίγο πριν από την εμφάνιση του rave, της techno και του ecstasy)

... και προβληματίστηκα. Δεν είμαι από αυτούς που υποστηρίζουν τις παπαρολογίες περί καταστροφικών συνεπειών των βιντεοπαιχνιδιών στην ψυχολογία των παιδιών αλλά...

... δεν είναι λιγάκι παράξενο που όλοι θα επιθυμούσαμε πριν γνωρίσουμε κάποιον... να πατήσουμε δεξί κλικ πάνω του για να ρίξουμε μια ματιά στα stats του;;;