<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d6698326\x26blogName\x3dwords+attack\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://wordsattack.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3del_GR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://wordsattack.blogspot.com/\x26vt\x3d-8728063302081268740', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Γράφουμε•... για να μη σκάσουμε

(Ευχαριστούμε για την κατανόηση!)

 

9.9.06

Εξεταστικός Οργασμός...

Τέτοιες μέρες στα πανεπιστήμια όλης της χώρας επικρατεί εξεταστικός οργασμός.

Χιλιάδες φοιτητές από κάθε γωνιά της Ελλάδας, προσέρχονται στις κατά τόπους σχολές. Τα τηλέφωνα πάνε να σπάσουν από όσους ψάχνουν τελευταία στιγμή (δηλαδή από τους περισσότερους) να μάθουν για το πρόγραμμα, για την ύλη, για τα sos, για σημειώσεις.

Τέτοιες μέρες αντικρίζεις άτομα που δεν ήξερες καν ότι είναι στη σχολή σου. Φάτσες παντελώς άγνωστες που κουβαλάνε μαθήματα πενταετίας και βάλε.

Τα φωτοτυπάδικα να κάνουν χρυσές δουλειές με τις κόπιες σε σημειώσεις και με τις σμικρύνσεις που προορίζονται για σκονάκια.

Μες στη μέση υπάρχουν και οι νεοεισερχόμενοι φοιτητές ή οι γονείς τους, που έρχονται την πιο ακατάλληλη στιγμή, πέντε λεπτά πριν μπεις στην αίθουσα για να γράψεις, γεμάτοι απορίες σχετικά με τη σχολή, τα μαθήματά της και ότι άλλο μπορείς να φανταστείς. Να μου πεις για αυτά υπάρχει η γραμματεία, αλλά αν πάνε σε αυτούς εκεί μέσα σώθηκαν!

Οι καθηγητές μπαίνουν στα γεμάτα από στοίβες μερικών εκατοντάδων γραπτών γραφεία τους, για να ξεκινήσουν την αγγαρεία της διόρθωσης. Εντάξει για να μην τους αδικούμε όλους υπάρχουν και κάποιοι που θα προβληματιστούν αρκετά για το βαθμό που θα βάλουν και θα το παιδέψουν το πράγμα. Αυτοί το 3 θα το κάνουν 4 το 4 θα το κάνουν 5, με άμεση συνέπεια την άνοδο όλων των υπόλοιπων βαθμών. Μετά το τραβηγμένο 4 θα προσπαθήσουν να το κάνουν 5, αλλά πως στο διάολο θα γίνει αυτό, αφού για 3 άξιζε αρχικά, και αυτό με το ζόρι. Αλλά της πλειοψηφία δε της καίγεται καρφί. Μια ξεπέτα θα κάνουν το γραπτό, θα γράψουν στην κατάσταση και έναν αριθμό. Παραέξω βέβαια θα λένε ότι αυτοί βοηθάνε τα παιδιά, παρόλο που κόβουν αβέρτα. Και μπορεί να τύχει εξεταστική και να μην έχουν περάσει ούτε έναν φοιτητή.

Πάντα ήθελα, λοιπόν, να τους έβλεπα από μια μεριά για να καταλάβω πως στον κόρακα βαθμολογούν. Δυστυχώς κάτι τέτοιο δεν κατέστη δυνατό μέχρι τώρα. Γι’ αυτό μόνο να φαντάζομαι μπορώ τη στιγμή που μένουν μόνοι τους με τα γραπτά μας.

Τέτοιες μέρες λοιπόν τους φαντάζομαι κλειδαμπαρωμένους στα γραφεία τους, να τοποθετούν τα γραπτά στο τραπέζι δίπλα από έναν ανεμιστήρα. Να ανοίγουν τον ανεμιστήρα και να περιμένουν. Αυτά τα γραπτά που θα πέσουν να τα κόβουν και αυτά που θα μείνουν πάνω στο τραπέζι να τα περνούν. Αν είσαι τυχερός και η κόλλα πάνω στην οποία έγραφες έχει αρκετό βάρος και μείνει κοντά στον ανεμιστήρα, τότε θα πάρεις μεγάλο βαθμό. Αν πάει στην άλλη άκρη του γραφείου, τότε παίρνεις το τρίτο το μακρύτερο και περιμένεις την άλλη εξεταστική.

Άντε, 34 και σήμερα έμειναν…

6 Comments:

At 9/9/06 17:49, Blogger Γεωργία said...

Αχαχαχχαχαχα

Το κλασικό και αθάνατο κόλπο του ανεμιστήρα!

πλάκα πλάκα στην δικιά μου σχολή αρκετές φορές έχει τύχει να περάσουν άτομα που είχαν δώσει λευκή κόλλα... (ποτέ δε κατάλαβα γιατί δεν ήμουν μια απο αυτούς όμως.. μάλλον ο Μέρφυ θα ξέρει..)

 
At 9/9/06 18:11, Anonymous Ανώνυμος said...

Οχι στην πειθαρχία και τον πειθαναγκασμό του πανεπιστημίου όλοι μαζί για μαζικές και οργανωμένες αντιγραφές.

 
At 9/9/06 19:18, Blogger Unknown said...

Αν οι φοιτητές αντιλαμβανόταν το μάθημα και δεν γέμιζαν τα φωτοτυπάδικα, ίσως καταλάβαιναν πώς και πόσο τυραννούνται οι καθηγητές για να διορθώσουν...

 
At 11/9/06 21:36, Blogger sbouboux said...

Εντάξει δε νομίζω να έχει περάσει κάποιος με λευκή κόλλα, τουλάχιστον στη δικιά μου τη σχολή, αλλά μερικές φορές βλέπεις στις καταστάσεις που βγάζουν, απίθανα πράγματα. Ονόματα διαφορετικά, επίθετα που τα σκοτώνουν. Σε μια εξεταστική είχε συμβεί το ανεπανάληπτο να αλλάξουν το φύλλο συμφοιτητή! Είχαν γράψει το όνομά του όπως θα ήταν σε γυναίκα (δεν ξέρω αν είχαν υπόψη τους κάτι παραπάνω). Σε αυτή την περίπτωση άντε να πιστέψεις μετά ότι η βαθμολογία ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα...
Πριν από δύο μέρες με πήρε τηλέφωνο ένας συμφοιτητής και εκείνη τι στιγμή ήταν στο φωτοτυπάδικο και έβγαζε σμικρύνσεις ένα ολόκληρο βιβλίο! Δε μου αρέσει κι εμένα αυτή η κατάσταση με τις αντιγραφές, αλλά μερικές φορές ο καθηγητής με το στυλ του είναι σαν να το ζητάει...

 
At 11/9/06 23:57, Anonymous Ανώνυμος said...

Όσοι καθηγητές βγάζουν διδακτορικά, να είστε σίγουροι ότι δεν διορθώνουν γραπτά. Αυτό είναι στις "υποχρεώσεις" των διδαδοκτορικών φοιτητών.

και ένα ευτράπελο, εργασία θεωριτική Πληροφορικής, να την έχει παραδώσει γραμμένη στο χέρι ...

 
At 11/9/06 23:57, Anonymous Ανώνυμος said...

Όσοι καθηγητές βγάζουν διδακτορικά, να είστε σίγουροι ότι δεν διορθώνουν γραπτά. Αυτό είναι στις "υποχρεώσεις" των διδαδοκτορικών φοιτητών.

και ένα ευτράπελο, εργασία θεωριτική Πληροφορικής, να την έχει παραδώσει γραμμένη στο χέρι ...

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home