<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d6698326\x26blogName\x3dwords+attack\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://wordsattack.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3del_GR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://wordsattack.blogspot.com/\x26vt\x3d-8728063302081268740', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Γράφουμε•... για να μη σκάσουμε

(Ευχαριστούμε για την κατανόηση!)

 

10.4.06

Κουρούνα τυπωμένη!


Βρε τι πήρε το μάτι μου σήμερα και καρφώθηκε;

Εκεί που περπατούσα εις το δάσος των βιβλίων (της Πολιτείας)... Τσουπ!
"Αι στο διάολο, η Κουρούνα!". Ναι η Κουρούνα σε βιβλίο!!!!

Το μάτι μου καρφώθηκε εκεί (λόγω εξωφύλου)... αλλά δίπλα της ήταν κι ο Πιτσιρίκος. Απίστευτο;

Ναι, καλά, στα ξένα εδώ και χρόνια κυκλοφορούν βιβλία bloggers αλλά στα μέρη μας δεν ήμουν και πολύ αισιόδοξος. Και γι' αυτό πήρα μια χαράααα!

Anyway, δεν ξέρω αν αλλάζει κάτι, έχω εγώ το κόλλημά μου με τη μυρωδιά του χαρτιού, αλλά όποιος θέλει να διαβάσει Κουρούνα πάει στο blog της να το κάνει. Απλά το βρίσκω μια πολύ διαφορετική έκδοση, και μια ενδιαφέρουσα ευκαιρία για γνωριμία με τον κόσμο των blogs για κάποιον που δεν έχει ιδέα.

Ποπό, ελπίζω να μην ακούσω σαχλαμάρες του τύπου χάνεται το νόημα του blogging (ποιο νόημα) και διάφορα άλλα τέτοια.

Κατά τη γνώμη μου (και γι' αυτό περίμενα πολύ καιρό μια τέτοια έκδοση) άτομα σαν την Κουρούνα, τη Λίλη ή την Ψιλικατζού γράφουν με τρόπο που θα έπρεπε να ζηλεύουν πολλοί κακομοίρηδες επαγγελματίες συγγραφείς...

Υ.Γ. Ήθελα σήμερα να γράψω κάτι περί Ιούδα και Βησσαρίωνα γιατί πολύ μου τα έχουν πρήξει, αλλά δε βαριέσαι, ξενέρωσα τώρα... ;-P

2 Comments:

At 10/4/06 16:26, Blogger ---. said...

Όντως πρέπει να είναι ωραία εικόνα.

Καλή εβδομάδα και σε σένα. :)

 
At 10/4/06 17:37, Blogger Η Κουρούνα said...

Ήθελα να ΄ξερα πού βρήκες αυτή τη φωτογραφία μου! :-P

Σ΄ευχαριστώ πολύ για το ποστάκι.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home