<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d6698326\x26blogName\x3dwords+attack\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://wordsattack.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3del_GR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://wordsattack.blogspot.com/\x26vt\x3d-8728063302081268740', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Γράφουμε•... για να μη σκάσουμε

(Ευχαριστούμε για την κατανόηση!)

 

18.4.06

Ντεν έκω αυτοκίνητο καρντιά μου! Άντε στο γκέρο ντιάολο!

Μόλις είχα μπει στο αναγνωστήριο της πανεπιστημιακής λέσχης χθες το απόγευμα...

Ετοιμαζόμουν να ανοίξω το βιβλίο μου, μπας και ξεστραβωθώ (γιατί σπίτι αποκλείεται να το ανοίξω)

Και ξαφνικά...

Τιτ τιιιιιιιτ τιτ τιτιιιιιιιιιτ τιιιιιιτ....

Πανικός, κρύος ιδρώτας, ντροπή... που στο διάολο έχω το γαμημένο το κινητό;;;;

Τελικά το βρίσκω και με βαριά καρδιά (αφού με κοιτούσαν όλοι με μισό μάτι) κοιτάζω να δω ποιος αθεόφοβος μου έστειλε μήνυμα.

"Οδηγείται με ασφάλεια στις διακοπές του Πάσχα. Το κράνος και η ζώνη σώζουν ζωές. Το Υπουργείο Μεταφορών και η Cosmote σας εύχονται Καλό Πάσχα!"

Είστε τελείως τρελοί;;;;;; Δεν έχω καν αυτοκίνητο! Και μόλις κόντεψα να πάθω συγκοπή εξαιτίας σας!!!!

2 Comments:

At 18/4/06 11:41, Blogger An-Lu said...

χαχαχα! (όχι για το καρδιακό, για το μήνυμα!) Ευτυχώς που στην εταιρία που είμαι εγώ, απλά με ακούν όλοι! Δεν με λαχτρά κανείς! ;-)

 
At 24/4/07 09:44, Anonymous Ανώνυμος said...

Very nice site! » »

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home