<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d6698326\x26blogName\x3dwords+attack\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://wordsattack.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3del_GR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://wordsattack.blogspot.com/\x26vt\x3d-8728063302081268740', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Γράφουμε•... για να μη σκάσουμε

(Ευχαριστούμε για την κατανόηση!)

 

6.2.06

ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗ-κοποιήθηκα

Η φωτογραφία που (μέρος της) δημοσιεύσανε
Εγώ είμαι αυτός εκεί ο προβληματισμένος
Τι διάολο έχουν πάθει οι εφημερίδες με την πάρτη μου;

Κυριακή βράδυ, μου προλάβαν τα μαντάτα, ο νουνός μου απ’ τη Πάτρα, δεν πίστευα στ’ αυτιά μου, φτουουουου! Τι σοκ, τι φρίκη, τι τσαντίλα!

- Πήρες τον Ριζοσπάστη σήμερα, αγόρι μου;
- Τον ποιον; Τι να τον κάνω το Ριζοσπάστη βρε νουνέ;
(εν τω μεταξύ, ο νουνός δεξιούρα, απλά μαζεύει τα ντοκιμαντέρ από τις εφημερίδες)
- Έλεγα μήπως… γιατί έχει τη φωτογραφία σου στον Οδηγητή!
(εγκεφαλικό ο Χαρούλης!)

Ok, όταν ήμουν μικρός κι αγαθός (πριν τρία χρόνια), είχα περάσει ένα φεγγάρι (έξι μηνών φεγγάρι) από την ΚΝΕ. Διάολε, τώρα με θυμήθηκαν; Πρέπει να πληρώσω τις αμαρτίες της νιότης;

Κι όμως όχι! Δεν ήταν αυτό. Αφού πήρα τα περίπτερα σβάρνα (το πιστεύετε ότι ο Ριζοσπάστης εξαντλείται από νωρίς;) και κατάφερα να βρω την πολυπόθητη φυλλάδα, εντόπισα τη μουτσούνα μου (μαζί με άλλες δύο) στις σελίδες της: δεν ήταν από πορεία, δεν κρατούσα κόκκινη σημαία, δεν είχε τίποτα την αίγλη του «ένδοξου παρελθόντος». Η φωτογραφία ήταν περσινή, από ένα μάθημα στη σχολή και δημοσιευμένη (μαζί με άλλες) στη σελίδα του διδάσκοντα.

Ξαφνικά το σενάριο που οδήγησε σε αυτό το τραγικό αποτέλεσμα παίχτηκε μπροστά στα μάτια μου. Προφανώς ο σχεδιαστής του εν λόγω εντύπου, ψάχνοντας στο google να βρει καμιά φωτογραφία φοιτητών για να γεμίσει ένα άρθρο για την απασχόληση των νέων έπεσε πάνω στη δικιά μου και δίχως να το σκεφτεί καν, τη μόστραρε στη σελίδα. Λίγο πολύ αυτό δεν κάνουν σε όλες τις εφημερίδες; Λίγο πολύ κι εγώ αυτό δεν κάνω στο blog? Μήπως κάτι δεν πάει καλά εδώ; Πόσοι άραγε να έχουν δει τη φάτσα τους πρωτοσέλιδο και να έχουν χάσει τη γη κάτω από τα πόδια τους;

Επιστρέφω στο αρχικό μου ερώτημα. Καλά να δημοσιεύουν ένα κείμενό μου (κάτι που κάθε άλλο με πείραξε), αλλά ρε πούστη μου, και φωτογραφία μου, και στο Ριζοσπάστη… δε θα αντέξω τις συγκινήσεις. Σημάδι με έχουν βάλει;

1 Comments:

At 8/2/06 19:59, Blogger sbouboux said...

Γιατί δε λες σε όλους την αλήθεια ρε; Εισαι από τα κρυφά μέλη της οργάνωσης!!! Αλλά τώρα σε καταλάβαμε, δεν παιρνάνε πλέον τα σάπια!!!

Υ.Γ.: άντε να βγεις και στο 902!

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home