Επιτέλους η λύση στο εκπαιδευτικό πρόβλημα (;;;)
Μερικές φορές, δεν ξέρω τι με πιάνει, αλλά γίνομαι κακός και αδικός στην κριτική μου. Και η πραγματικότητα στη συνέχεια έρχεται να με διαψεύσει με τον πιο απόλυτο τρόπο. Δεν πέρασε καιρός από τότε που τα έχωνα στον Εθνικό Διάλογο για την Παιδεία, που έλεγα πως δεν κάνουν τίποτα, πως δεν ξέρουν τι τους γίνεται. Έρχονται λοιπόν σήμερα να μου αποδείξουν πως η Παιδεία της χώρας βρίσκεται σε καλά χέρια. Συγκεκριμένα το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο ετοίμασε ήδη ριζοσπαστικές προτάσεις για την βελτίωση της εκπαιδευτικής διαστηριότητας στο Λύκειο και την εισαγωγή των μαθητών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Αντιγράφω από το in.gr:
Σαρωτικές αλλαγές στο Λύκειο και τις εισαγωγικές εξετάσεις σε ΑΕΙ και ΤΕΙ εισηγείται το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο προς το υπουργείο Παιδείας. Προτείνονται επτά αλλαγές-κλειδιά στο χάρτη της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, περιλαμβανομένης της καθιέρωσης δύο τύπων Λυκείου και εισαγωγικών εξετάσεων σε έξι μαθήματα.
Οι επτά αλλαγές-κλειδιά
- Αύξηση των διδακτικών ωρών στις δύο πρώτες τάξεις του Λυκείου από 30 που είναι σήμερα σε 35 (επτάωρο και όχι εξάωρο).
- Στη Γ' Λυκείου οι κατευθύνσεις από τέσσερις που είναι σήμερα γίνονται τρεις, με τη θετική να συγχωνεύεται με την τεχνολογική.
- Ο βαθμός και των τριών τάξεων του Λυκείου θα συνυπολογίζεται στην εισαγωγή σε ΑΕΙ και ΤΕΙ.
- Ο προφορικός βαθμός θα προσαρμόζεται στον γραπτό με μέγιστη απόκλιση τριών μονάδων και στις τρεις τάξεις του Λυκείου.
- Η αξιολόγηση των μαθητών για να περάσουν όλες τις τάξεις του Λυκείου θα γίνεται με πιο αυστηρά κριτήρια.
- Στις δύο πρώτες τάξεις του Λυκείου όλα τα μαθήματα θα συμμετέχουν ισομερώς στη διαμόρφωση της βαθμολογίας.
- Οι μαθητές της Α' και Β' Λυκείου θα διδάσκονται κοινά μαθήματα γενικής παιδείας.
Συνέχεια εδώ...
Τελίκά τα πράγματα ήταν απλά. Μια ακόμα αλλαγή στο εξεταστικό σύστημα θα δώσει τη λύση στο εκπαιδευτικό πρόβλημα. Και εμείς ψάχναμε να βρούμε βελόνες στα άχυρα. Ευτυχώς που είναι και αυτοί οι ειδικοί επί των εκπαιδευτικών ζητημάτων και βάζουν τα πράγματα στη θέση τους. Ηρέμισα τώρα!
0 Comments:
Δημοσίευση σχολίου
<< Home